مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-23بين الملل

رییس جمهوری چین در نشست بریکس: سلطه طلبی جایی در DNA چینی ندارد 


وی در متن سخنرانی مراسم آغازین نشست بریکس در آفریقای جنوبی تاکید کرد که کشورش بدون سلطه طلبی و تلاش برای ایجاد جنگ سرد جدید، به دنیال تحقق نظامی منصفانه و عادلانه تر در جهان است.

- رییس جمهوری چین در نشست بریکس: سلطه طلبی جایی در DNA چینی ندارد  وی در متن سخنرانی مراسم آغازین نشست بریکس در آفریقای جنوبی تاکید کرد که کشورش بدون سلطه طلبی و تلاش برای ایجاد جنگ سرد جدید، به دنیال تحقق نظامی منصفانه و عادلانه تر در جهان است.

رهبر چین در متن سخنرانی خود در نشست آغازین اجلاس بریکس در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی تاکید کرد که هژمونیسم (سلطه طلبی) جایی در DNA  چینی ندارد و کشورش بدون تمایل برای ایجاد تقابل بلوکی در جهان، تنها به دنبال نظمی منصفانه و عادلانه تر در جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه الجزیره ، وزیر بازرگانی چین روز گذشته (سه شنبه) متن سخنرانی شی جین پنگ رییس جمهوری این کشور را در نشست آغازین اجلاس بریکس در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی قرائت کرد که در این سخنرانی شی جین پنگ تاکید کرده کشورش خواهان ایجاد یک جنگ سرد جدید و تقابل بلوکی در جهان نیست.

رییس جمهوری چین تاکید کرده که پکن برای ایجاد نظمی منصفانه و عادلانه تر خواهان گسترش اعضای بریکس است و پکن تقابل بلوکی را بین قدرت های بزرگ جهان رد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری چین در نشست بریکس: سلطه طلبی جایی در DNA چینی ندارد 

رییس جمهوری چین در نشست بریکس: سلطه طلبی جایی در DNA چینی ندارد